Фрейм – frame – рамка, каркас, конструкція,
статура, кадр, скелет.
Фреймові технології – метод інтенсифікації
навчання, які включають процес системного впорядкування та
розподілу навчального матеріалу в згорнутому, стиснутому і компактно
представленому вигляді.
Навчальний
матеріал розбивається на деталі та елементи створюючи свого роду опори і фрейми
(схеми ї таблиці) вся інформація подається у динаміці (від примітиву до
ускладнення - індукція)
Творцем
фреймів є американський вчений, фахівець
зі штучного інтелекту Марвін Мінський, який розкрив цю теорію у книзі «Фрейми
для представлення знань» 1979 року.
Продуктивне
навчання, як основа розвитку інноваційної особистості.
Продуктивна технологія передбачає навчання в результаті якого ми
отримуємо продукт. Основа: від продуктивного навчання – до продуктивної праці.
Продуктивний урок має свою особливу структуру, яка накладається на
хвилинну сітку:
1)
Підготовчий етап
2)
Орієнтація
3)
Презентація
4)
Практика на прикладах
5)
Керована практика
6)
Незалежна практика
7)
Домашня практика
Коучинг,
як елемент сучасного менеджменту.
Коуч – coach – з англ. мови: тренер Коучинг - тренування
Коучинг — це мистецтво сприяти
підвищенню результативності, навчанню й розвитку іншої людини. (Майлз Дауни (Myles Downey)
Коучинг - це особливий вид професійної
допомоги у вихованні внутрішньої зрілості людей і організацій. (Лада
Короліхіна)
Узагальнено, коучинг можна розглядати як технологію консультування,
тренування, репетиторства та підготовки як учнів так і працівників, і водночас,
як інструмент управління ними.
Засновники концепції:
Тімоті Голві (Timothy Gallwey) — автор концепції внутрішньої
гри, що лежить в основі коучингу. Уперше концепцію викладено в книзі «Внутрішня гра в теніс», виданій у
1974 р.
Джон Вітмор (John Whitmore) — автор книги «Коучинг високої ефективності», виданої в 1992 р.
Розвинув ідеї Голві в застосуванні до бізнесу й менеджменту.
Методи коучингу:
•
Метод конкретних ситуацій.
•
Метод
емоційного стимулювання.
•
Метод
створення ситуації пізнавальної дискусії
•
«Мозаїка»
•
Метод проектів
Принципи
для коуча (тренера):
•
1. Принцип усвідомлення й
відповідальності.
•
2. Принцип
єдності і взаємодії
•
3. Принцип гнучкості.
•
4. Принцип партнерства
•
5. Принцип ієрархічності розвитку.
Немає коментарів:
Дописати коментар