Підвищенню професійної
компетентності педагога, його творчої активності сприяють школи педагогічної майстерності. Школа педагогічної майстерності
об’єднує педагогів з високою творчою активністю, з високими результатами
педагогічної діяльності і має на меті створити умови для самореалізації кожного
учасника в їх професійному поступі.
Головною метою діяльності школи є
пошук ефективних форм, методів організації навчально-виробничого процесу,
вироблення оригінального педагогічного стилю, розробка, моделювання, апробація,
корекція та реалізація освітніх технологій, презентація та поширення результатів
діяльності закладу освіти за визначеною проблемою.
Школа педагогічної майстерності створюється при
наявності 5-7 педагогів. Зарахування до школи проводиться на основі врахування
запитів, потреб педагогів та їх бажання.
Керівником школи призначається педагог, який досяг
високих результатів у педагогічній діяльності. Термін функціонування школи може
бути від одного до двох років, періодичність занять – не менше 4.
Пріоритетними напрямками діяльності школи є:
· опрацювання науково-методичної літератури з визначених
проблем;
· ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічної
науки, перспективним педагогічним досвідом з питань розв’язання поставлених
проблем;
· освоєння і практичне застосування теоретичних положень
із визначеної проблеми;
· вивчення і втілення в практику перспективного педагогічного
досвіду;
· моделювання, апробація інноваційних технологій;
· взаємовідвідування слухачами школи уроків, позаурочних заходів з метою накопичення нових інноваційних форм, методів роботи в реалізації визначеної проблеми;
· підготовка рекомендацій, методичних посібників,
дидактичних матеріалів тощо.
Зауважимо, що заняття в школі
мають носити випереджувальний характер, розкривати «секрети» успішної
педагогічної діяльності.
Форми роботи школи можуть
бути такими:
-
семінари-практикуми;
-
практичні заняття;
-
тренінги;
-
обговорення наукових статей;
-
захист авторських проектів і розробок тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар