середа, 2 березня 2016 р.

Школа педагогічної майстерності



Школа педагогічної майстерності
Підвищенню професійної компетентності педагога, його творчої активності сприяють школи педагогічної майстерності. Школа педагогічної майстерності об’єднує педагогів з високою творчою активністю, з високими результатами педагогічної діяльності і має на меті створити умови для самореалізації кожного учасника в їх професійному поступі.
Головною метою діяльності школи є пошук ефективних форм, методів організації навчально-виробничого процесу, вироблення оригінального педагогічного стилю, розробка, моделювання, апробація, корекція та реалізація освітніх технологій, презентація та поширення результатів діяльності закладу освіти за визначеною проблемою.
Школа педагогічної майстерності створюється при наявності 5-7 педагогів. Зарахування до школи проводиться на основі врахування запитів, потреб педагогів та їх бажання.
Керівником школи призначається педагог, який досяг високих результатів у педагогічній діяльності. Термін функціонування школи може бути від одного до двох років, періодичність занять – не менше 4.
Пріоритетними напрямками діяльності школи є:
·       опрацювання науково-методичної літератури з визначених проблем;
·       ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічної науки, перспективним педагогічним досвідом з питань розв’язання поставлених проблем;
·       освоєння і практичне застосування теоретичних положень із визначеної проблеми;
·       вивчення і втілення в практику перспективного педагогічного досвіду;
·       моделювання, апробація інноваційних технологій;
·       взаємовідвідування слухачами школи уроків, позаурочних заходів з метою накопичення нових інноваційних форм, методів роботи в реалізації визначеної проблеми;
·       підготовка рекомендацій, методичних посібників, дидактичних матеріалів тощо.
Зауважимо, що заняття в школі мають носити випереджувальний характер, розкривати «секрети» успішної педагогічної діяльності.
Форми роботи школи можуть бути такими:
-                    семінари-практикуми;
-                    практичні заняття;
-                    тренінги;
-                    обговорення наукових статей;
-                    захист авторських проектів і розробок тощо.

Немає коментарів:

Дописати коментар