Проведення методичної роботи
У процесі методичної роботи
можуть використовуватись як традиційні, так і нетрадиційні форми та методи:
ділові педагогічні ігри, лекції, доповіді, практичні заняття, мозкові штурми,
тренінги, диспути, огляд та обговорення навчально-методичної літератури, участь
педагогів у підготовці і проведенні масових заходів (педагогічних читань,
науково-практичних конференцій, семінарів, виставок, конкурсів тощо).
Нова організаційно-функціональна
модель методичної роботи у навчальному закладі полягає в застосуванні
модульного підходу за трьома напрямами:
1.
Пізнавальна діяльність – формування свідомості педпрацівників, вивчення нових педагогічних технологій.
2.
Тематична діяльність – опрацювання отриманої інформації, визначення шляхів вирішення актуальних
проблем, розроблення нових педагогічних ідей.
3.
Практична діяльність – впровадження в педагогічну практику результатів пізнавальної та
тематичної діяльності. Педагогічні працівники оволодівають практичними
навичками щодо використання інноваційних педагогічних та виробничих технологій.
Модульний
підхід у діяльності передбачає впровадження нетрадиційних індивідуальних та
групових форм методичної роботи.
Індивідуальні
|
Групові
|
Аналіз
|
Бенефіс педагога
|
Анкетування
|
Бесіда
|
Атестація
|
Бібліографічні огляди, обговорення
|
Бесіда-інтерв'ю
|
Відкритий урок
|
Дистанційне навчання
|
Взаємовідвідування уроків
|
Доповідь
|
Взаємоконтроль
|
Звіт
|
Групова консультація
|
Індивідуальний план
|
Дебати
|
Консультація
|
Ділові ігри
|
Курсова перепідготовка
|
Дискусія
|
Курсова робота
|
Захист авторських проектів і розробок
|
Лекція
|
Захист планів МК
|
Методичні рекомендації
|
Ігрове конструювання
|
Наставництво
|
Оперативна методична нарада
|
Презентація
|
Інтернет-конференція
|
Портрет викладача
|
Колективні презентації
|
Портфоліо
|
Коло ідей
|
Проблемний стіл
|
Конференції з обговорення найбільш значущих проблем
|
Реферат
|
Майстер-клас
|
Розробка уроку
|
Методична естафета
|
Розробка позаурочного заходу
|
Методична панорама
|
Самоаналіз
|
Методичний бенефіс
|
Самоосвіта
|
Методичний ринг
|
Стажування
|
Методичний тиждень
|
Творча робота
|
Обговорення в групі
|
Творчий звіт
|
Обмін досвідом
|
Творчий портрет
|
Педагогічна виставка
|
|
Педагогічна майстерня
|
|
Педагогічний брифінг
|
|
Педагогічні читання
|
|
Презентації
|
|
Рольова гра
|
|
Спільна розробка
планів, програм, сценаріїв уроків, позаурочних заходів
|
|
Творчий звіт
|
|
Фестиваль методичних ідей
|
|
Школа молодого фахівця
|
|
Школа педагогічної майстерності
|
|
Школа комп'ютерної грамотності
|
|
Школа професійної майстерності
|
Колективні (групові) форми методичної роботи використовуються з метою
вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем, обговорення актуальних
питань щодо організації навчально-виробничого процесу, аналізу результатів
колективної діяльності, вивчення і поширення кращого педагогічного досвіду,
науково-технічної та педагогічної інформації. Вони є найдієвішими для поширення
та демонстрації кращих надбань педагогів.
Немає коментарів:
Дописати коментар